ماجرای حمله گرگ ها به کجا رسید؟

حمله گرگ ها – گرگ هایی که در روزهای سرد زمستانی کهنمو ، سگ های زبان بسته را طعمه خود قرار داده و میخورند.حمله گرگ ها - ماجرای حمله گرگ ها به کجا رسید؟ دلیلش شاید جز بی غذایی نیست . گرگ بدون غذا طینتی جز این نخواهد داشت.
پس از انتشار اخبار ضد و نقیض در شبکه های اجتماعی در مورد این ماجرا،جمعی از

حامیان حیوانات استان از کهنمو بازدید کرده و بعد از آگاهی از زوایای ماجرا تصمیم گرفته اند تا در زمستان برای گرگ ها در خارج از روستا غذارسانی شود تا گرگ ها به روستا نزدیک نشوند.(در زیر به گزارش این گروه اشاره شده است)

امیدواریم اهالی محترم نیز در این امر کمک و همکاری داشته باشند تا بار دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.

با تشکر از تمامی عزیزانی که به طبیعت احترام میگذارند

متن کامل و حقیقت ماجرای کهنمو

[ts_quote]دوستان امروز ما رفته بودیم کهنمو ،اهالی و دهیار کل ماجرا رو تعریف کردن ،این سگ برای باغ ویلایی بوده اما چون دیگه بخاطر زمستون نمیرن باغ این سگ رو هم میارن روستا ومیبندنش نزدیک روستا … شب باز بوده اما ساعت هفت صبح میبندنش تا به کسی آسیب نزنه وبهش غذا میدن و میرن … مه غلیظی روستا رو میگیره که گرگها با استفاده از این موقعیت این بینوا رو خفه و بعد میخورن . تازه اهالی ظهر متوجه میشن که چی شده . و این تنها مورد بود و قبلا سابقه نداشته. مردم روستا ابراز ناراحتی میکردن و گلایه از محیط زیست که چرا به گرگهایی که خودشون رهاسازی کردن اونجا غذا رسانی نمیشه که این گرگها هم حمله میکنن به سگ یا انسان…. که با تصمیمات گرفته شده توسط جناب جداری قرار بر این شد در زمستان برای گرگها در مناطقی دور از روستا غذا رسانی شود تا هم روستاییان در آرامش باشند و هم گرگ ها از روستا دور شوند[/ts_quote]

حمله گرگ ها – گرگ های کهنمو – خوردن سگ توسط گرگ در کهنمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *